Tuesday, July 17, 2012

Biskut Raya


Walaupun bulan puasa starting this Saturday (insyaAllah), tapi perang sampel kuih raya dah merata-rata. Kat Facebook korang tengok lah timeline memasing. Penuh ngan orang jual kuih raya je.
So aku pun nak amik kesempatan nak promote kuih raya yang aku jual tahun ni.

1)      Biskut Topi Arab

Best Seller aku every year. Setiap kali nak raya je, previous customer terus je order lagi kat aku walaupun aku x bukak pun lagi order. Memang best biskut ni. Dalam ada chocolate filling. Yummy!
Harga : RM25/bekas. (1 bekas 50 pcs)
biskut topi arab




2)      Popiah Nestum
Produk terbaru aku. 1st time nak jual tahun ni. Tapi jangan risau, so far feedback dari mereka yang aku bagi testing sample, memang positif. Rangup, tak terlalu manis, dan penting sekali, tak berminyak. Crispy!
Harga : RM23/paket.(1 paket:  ½ kilo)
popiah nestum


Kalo berminat, just reach me at my Facebook : Mazwana Kamarudin atau twitter :@wanaowen.
=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...