Tuesday, July 10, 2012

Blogwalking

Aku rajin blogwalking. Tapi just jadi silent reader je. Dan sangat faithful kepada blog kawan-kawan. Tapi sometimes nak jugak menambah senarai bloglist selain dari yang selalu dah aku baca. So sebab tu rajin blogwalking dan cari mana-mana blog yang best.

Recently thru blog Elia Jejari Runcing aku dapat a few blog yang aku rasa menarik :


And yang 1 lagi ni aku dapat tahu mengenai blog dia after aku baca 1 of entry thru blog Newdyr :


4 blog baru yang akan menjadi bahan bacaan aku everytime diorang update entry.

Seronok bila baca kisah kehidupan orang lain kan.

Boleh bagi inspirasi dan yang paling penting dapat ilmu.

Keep posting new entry guys!

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...