Friday, July 20, 2012

Next Holiday Trip


Weehuuuuuu…. Since Air Asia tengah buat sale sekarang untuk travel period next year from January to May, maka nya di sebabkan aku memang kaki melancong..dan Berjaya dragging Mek Rose join my holiday madness ni..akhirnya kami  booking tiket ke…

HO CHI MINH CITY, VIETNAM

Yeayyyy! Another holiday trip to be talked about starting from now until the day itself on 26th March 2013.

Mula-mula ingat nak booking tiket untuk travel within Malaysia je. Sekali Mek Rose macam teruja nak pi oversea. Aku wajiblah layankan aje kan. Dah memang hobi aku melancong.

Dan….mula nya Bib is against me. Dia x kasi pergiiiiiiiii! Dah la aku siap ajak dia bagai..so kantoi yang aku sedang plan untuk next holiday trip, maka nya dia melarang. Tapiiiiii..aku kan degil orangnya bile datang time-time nak plan pi holiday, aku macam abaikan aje larangan dia tuh!

Dan ter’booking’ lah 2 tiket ke Ho Chi Minh City pada 26 march 2013 dan pulang semula ke sini pada 29 March 2013.

Fikir punye fikir, last-last Vietnam menjadi my next destination. Mula ingat nak ke Krabi,Thailand. Tapi aku dan Mek Rose macam kurang sikit bab-bab water outdoor activities ni,so no point jugak kan kalo nak g sana. Sebab tu la..pi Vietnam.

Lagi pun, Mek Rose pun ada kawan yang dah pergi. So do I. Senang la nak mintak advise kan.

It’s quite a thrill jugak nih. Pasal pergi berdua je. Dan dua-dua pun wanita.

But insyaAllah, Allah SWT is always with us.

To protect us.

InsyaAllah.

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...