Thursday, July 19, 2012

Hot and Roll



Korang penah makan Hot and Roll? Sape x penah dengar lagi Hot and Roll,meh aku tunjuk gambar kiosk nye.

kiosk Hot and Roll

Aku pun baru je 1st time cuba Hot and Roll semalam petang. Time lepak-lepak ngan Moneng sambil tunggu Wawa sampai kat Space U8, Moneng ajak makan Hot and Roll. Dia pun baru 1st time nak cuba. Aku sebelum ni penah jugak beberapa kali nak try makan, tapi boleh x aku macam segan takut x tau camne nak order makanan tu sorang-sorang, so aku batalkan je niat aku. Hahahah..orang macam ni pun ada kan? Ada…aku le tu…=p

So semalam petang dapat la aku merasa makan Hot and Roll tu. Rupenya Hot and Roll ni ada dua jenis makanan. Satu roti paratha dan satu lagi jenis crispy. Tapi ada banyak la flavournya. Macam aku semalam, aku memang suke yang flavour kacang-kacang, so semalam order Crunchy Nut Paratha. Paratha ni macam roti canai tebalnya. Bak kata Moneng, macam roti canai segera je. Pastu dia roll kan ngan inti ape yang ko nak. Hahahha.. konsep nya lebih kurang macam tu la.

Moneng pulak order Chicken and Cheese Crispy. Kalo yang jenis crispy ni, macam satu lapisan tepung yang nipis dan bile di panaskan atas kuali leper dia tu, end up akan jadi sangat garing. Letak je la inti ape yang korang nak. Wawa pulak order Banana Chocolate Crispy. Sama je konsepnya cume tukar flavour.

Harga boleh tahan. From rm2.90 sampai rm5.90. Depends pada flavour ape yang korang pilih. Hot and Roll ni more to light snack. Sesambil nak alas perut sementara tunggu kawan-kawan, boleh la beli Hot and Roll ni. Ok je rasanya. Best!

Nanti korang boleh pi try pulak. Aku rasa aku bakal kemaruk nak makan Hot and Roll ni.Hari tu kemaruk minum CoolBlog,ni kemaruk Hot and Roll pulak.


=p

1 comment:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...