Thursday, October 27, 2011

Gathering @ Flamming Steamboat

Sempena cuti Hari Raya Deepavali semalam..
Aku sempat la organize perjumpaan rakan-rakan sekolah rendah..
Memang dah lame pun duk cadang nak buat..
Sampai satu tahap..aku dah fixkan tarikh,..baru semua amik serius..
Kalo nak menunggu semua bagi idea tarikh..samapi ke tahun depan pun tak jadi..
So bile dah fix kan tarikh,automatik boleh proceed ke tempat di mana yg buat makan2 nye..
So tu tugas di beri kepada my other schoolmate..
Pasal dia bab jalan2 makan ni boleh tahan gak knowledge dia..
Decide punye decide,vote punye vote..
Akhirnye semua setuju nak makan2 kat Restoran Flamming Steamboat di Bandar Sunway.
Tempat ni betul2 sebelah ngan Sunway Pyramid.
Restoran nye terletak bawah Hotel Sun Inn.
Dan..kat restoran ni..hazab nye kalo ko walk in nak makan..
Memang  tak akan dapat tempat..
Pasal sentiasa penuh..
Unless korang booking siap2 macam kitorang buat..

So dalam lebih kurang pukul 5 ptg semalam..kami semua jumpe la kat sane..
Tapi aku lewat sikit..pasalnye boleh tak tetibe contact lens aku tah mane hilang sebelah!..
Hangin betul aku...dah tak pasal2 aku kene g pulak kedai g beli dulu..
Sampai skang,aku tertanya2  mane la hilangnye benda tu..
Yang kelakarnye sebelah je pulak yg hilang!..
Aku selalu akan beli stok lens kat kedai kat Bentong..
Murah dan tah...macam lebih suke beli kat Bentong..
So di sebabkan semalam punye hal,,takkan tetibe aku nak balik Bentong..
G je la kedai kat Bangsar...

After tu,,baru aku gerak g Bandar Sunway..mujur jalan tak jem dan x de la lewat sangat aku sampai..
Sampai2 je,,diorang dah start makan..
Aku pun terus je la join kan..
Tak dan2 nak amik makanan..
 Yang datang semalam dalam lebih kurang 8 org..
Ye gathering saya,,8 orang je yg join..
Pasal ni je yg available..
Muahaha..
Ok what!


sampai2 je trus makan..memang sengaja kosongkan perut semata2 nak g makan kat sini..hehe

meja nye kecik benar...penat aku nak arrangekan pinggan sume bagai

yang ni yan..semalam dia siap datang bawak cupcake dia buat sendiri.memang best!

yang ni name nye shikin

yg ni name nye fendi..jauh datang dari klang...

yang ni rizal..kawan baik aku sejak la dari sekolah rendah sampai ke sekolah menengah sampai la ke uni..memang ni  la kawannye...dan setiap tahun tak kan miss beraya rumah dia dan dia pun tak kan miss untuk dtg beraya umah aku..=)

shikin,apex (photographer of the day) dan sara

group picture

yang ni sara..kawan baik aku waktu sekolah dulu..hehe..banyak kot kenangan aku ngan dia..dulu2 same2 minat budak lelaki yg sama..hahah..kelakar siot!


but anyway..memang happening gile r semalam..
ketawa tak hingat..tambah2 pulak bile ada sesi mengimbau memori kan..
haha...
mula la kuar cite..dulu2 sape yg rajin jual name card..
sape yg jual nasi lemak...sape yg jual gelang paip tu...
sape yg minat sape..
sape yg gaduh ngan budak laki ni..
sapa budak paling nakal...
haha...memang kelakar tak hingat..
sapa cikgu paling garang..sapa cikgu paling best..
sapa selalu kene debik ngan cikgu nih..
sape yg rajin nangis..
haha...
semua cite pun keluar la....
memang rinduuuuu siot kat zaman sekolah rendah..
plus kitorang kan duk kat Bentong yang mana Bentong tu x de la besar mane pun..
so pusing2 sane,,
pusing2 sini..
jumpe gak org yg same..
tak leh nak lari mane...
memang best...

dan next planning untuk gathering mungkin nak wat acara BBQ kot..
lebih santai dan intimate gitu..
hehe...

soooo looookinggggg forward to the event!.


=)

p/s : semalam semua balik ngan perut kenyang tak hingat.g main boling pun pastu tak mampu nak bakar semua lemak2 tu..hehe...


No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...