Monday, October 17, 2011

My BFF

wee huuuu...
sudah hari Isnin semula!means it's a brand new week you all!..
huhu..still the Monday Blues always tagging along..so ape lagi???
meh la menghupdate blog dan bercerita tentang aktiviti di hujung minggu lepas!..
yeaaa haaaa!

last week aku mempantangkan diri dari balik ke kampung..
pasal nye Zaida dari awal minggu lagi udah ajak mau jumpe2 kata nye..
so aku tak kisah je..as long as ada aktiviti di hujung minggu..aku kengkadang layankan aje duk KL..
bile takde aktiviti tu je yg aku jadi ting tong nak duk KL ni..

dan planning punye planning,akhirnye berjaya kumpulkan all my BFF la kan...
cume nye in the end,Ti couldn't make it pasal dia kan on her early stages of pregnancy..
so macam tak sihat badan sume..sian kat Ti pasal suami nye jauh ada kat Johor..
kat umah sensorang lak..semalam kitorang call banyak kali pun,dia tak pick up..
cuak jugak kot2 ade ape2 jadi kan..

The event yesterday took place at Popeye's MidValley Megamall.
We decided to have lunch together there.
Aku,Wawa + Suami + Anak dan Zaida + Suami.
Moneng + Suami datang lewat sikit.Diorang g attend wedding invitation kat Shah Alam dulu.
Lepas tu baru turun MidValley.

Dan seperti biasa,bile bertiga dah berjumpe (Aku,Wawa dan Zaida)..perkara utama yg di lakukan tak lain tak bukan duk asik menjoyah je la!..
hehe..bergosip bagai tak ingat..
same je macam keadaan zaman dulu2 time belajar..
pantang ada masa senggang je.bergosip je keroje nye..
rupe nye time dah masing2 jadi mak budak ni pun,tu jugak obsession nye..
hehe..but it was fun,hilarious dan memang ketawa tak hingat.
lupe jap sume masalah.

jom layan gambar.

ni aku + wawa

ni pulak si mak buyung a.k.a Zaida.hehe

ni pulak aku + moneng
memang best r bile dapat gathering balik ngan kawan2 lame..
dapat imbau2 memori lama..
dapat gelak2..
dapat ketawa2..
dapat ingat kan balik kenangan waktu zaman ting tong dulu2..
memang kenangan yg sangat2 berharga,..
tak kira la waktu tu buat kesalahan bodoh ke ape..
but still bile di ingatkan balik..
sangat2 rasa nak tergelak bagai nak rak..

so to all My BFF..we should done this more in the future.
perhaps once in two months ke..
oooh...i really cherish all our moments together..
eventhough it can't be repeat again..huhu..

<3 u all!

2 comments:

  1. alaaaa nak tengok peyut zaida..............huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehe..tetibe aku cam coverina perut zaida kan...hehe...

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...