Saturday, December 15, 2012

Pengalaman Pakai Black Mask Shiseido


Gila gempak ah mask ni!

Malam tadi, sesambil nak baca novel, aku pun sempat la menempek benda ni ke muka. Memula pakai kat hidung je,tapi tetiba mcm rasa gatal je tangan ni pi tepek seluruh muka. Aku tepek tebal pulak tu. Habis la sepeket tu aku tempek kan kat seluruh muka!

Dannnnn..aku tak tahu betapa hazabbbb nya benda ni nak di cabutkan dari muka! Bila dah kering,aku pun semangat la nak mencabutnya..sekali baru sikit cabut aku dah terasa mcm nak tersiat kulit! Gila kuat benda ni duk melekap kat muka!

Boleh di katakan banyak kali aku stop dari cabut,pasal pedih menahan mask ni di cabutkan dari muka. Bergenang jugak air mata. Dah la aku tepek setebal-tebalnya,maka terimalah padahnya. *aku ingatkan boleh tepek tebal-tebal..bila dah siap tepek penuh 1 muka baru terhegeh-hegeh google info cara-cara pemakaian. Rupanya tepek sederhana tebal je.1 paket boleh 2,3 kali guna. Aku sekali guna je.+_+*

Memang end resultnya sangat puas hati la. Memang kelihatan betul segala macam bulu-bulu halus,whiteheads,black heads apa bagai tu tercabut. Terus rasa cerah terang benderang muka kusam aku lepas pakai benda ni.

Kalo korang nak order, boleh la klik Facebook  aku. Aku ada jual.

Sepeket aku jual RM2. Kalau beli 10,aku bagi free 2 peket.

=)

*Sesiapa yang berminat nak tahu lebih lanjut berkenaan polisi Etiqa Takaful dan bagaimana etiqa dapat bantu anda dan keluarga,jgn segan-segan untuk email aku di mazwana84@yahoo.com atau boleh ke Facebook aku atau boleh call/SMS/WhatsApps di 0122552600 atau nak senang just isi je form kat bawah page ni.I will get back to u ASAP!*

18 comments:

  1. eh samelah. saya pun guna jugak. nak cabut memang perit. aiyoo..

    ReplyDelete
  2. mmg sakit pun...salu sally beli dari cosway jer...hehehe...tp kulit mmg rasa bersih laa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..cosway pun ade jual ye.nanti nak try tengok yg cosway punye la.sama brand jugak ke yg cosway jual?

      Delete
  3. ms memule pakai...kulit muka rasa nyut²...klu bawak tido sedap ni...kome tau x mcm mn nk bezakn antara produk ori dn tiruan?bg tips sikit...

    ReplyDelete
  4. ms memule pakai..rasa nyut² je..sedap ni klu pkai then tido...ade yg tau x nk bezakn antara produk ori dn produk tiruan?

    ReplyDelete
  5. beza antara tiruan ngn yg ori mcm mn erk?

    ReplyDelete
  6. ciksu ada dapat.hadiah GA..belom guna lagi..thanks info ni ye

    ReplyDelete
  7. Tengah pakai..baca nak cabut sakit dah mula cuak..sama la..dah pakai baru nak google..dah selesai sepeket tempek kat muka.. *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita sama.hahha. tiba2 baru baca entry ni. Padan muka I. Haha

      Delete
    2. Hahaha. Sama! Ni baru 5min tepek. Aduh dah gundah macam mana nak cabut satgi.

      Delete
    3. Hahaha. Sama! Ni dah gundah nak cabut macam mana lak ni.

      Delete
  8. uit..sy pun sama..baru pas tempek..saje search pasai mask n..alamak..sakit ke..nyesal nye byh bnyk...waaaaa...

    ReplyDelete
  9. Ok i bru 1st time pkai. Dh hbis stu pket bru ni haa google. Tgh pakai laa ni haa. Adess tkut nk cbut. Hikhik :)

    ReplyDelete
  10. Sama la..dh pakai baru google..azab woii nk cabut ras3 mcm tercabut kulit

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...