Tuesday, April 22, 2014

Tutorial Web Jualan

Semua ada impian nak hidup senang kan?

Tak kira la senang dari segi masa, senang dari segi kesihatan, senang dari segi wang ringgit...

Yang penting senang la...

Macam aku..aku ada impian sangat nak jadi "Working From Home Mom"..

Sungguh..

Pasal rasa best je dapat jaga keluarga 24hrs tapi pada masa yang sama dapat income masuk tiap-tiap bulan.

Bukan la kata nak duduk saja je kan..

Sebab tu aku la ni rajin sangat nak meniaga ni. Mana tau rezeki aku ada kat berniaga ni. Rezeki anak-anak nanti. Dapat mak yang boleh berkhidmat kepada diorang setiap masa.

Tapi kalau nak meniaga semua tu, asas kena ada. Ilmu kena ada. Terutama ilmu menjual. Ilmu nak tarik hati pelanggan.

Ni aku kenalkan korang ngan "Tutorial Web Jualan".



Boleh klik "Tutorial Web Jualan" ni.

Menguasai ilmu asas sahaja sudah cukup, tetapi kini orang lebih suka memasuki lamanweb yang cantik &  menarik.Website yang cantik kemas juga dapat meningkatkankredibiliti & jualan anda dan menjadikan anda seperti seorang Profesional.

Ha....korang khatamkan la video ni dan insyaAllah akan dapat sedikit sebanyak idea mcm mana nak bermula.


=)

1 comment:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...