Thursday, October 20, 2011

I Love...

I just want to say...
I love u...
Muaaaah!
hehe ..mengarut je aku ni.
Nak bersentimental lak hari ni...
Mentang2 hari ni hari Khamis...
Eh..jap..ape kaitan nye???
Hahaha..kuang..kuang...kuang...
Lu pikir la sendiri bak kata Nabil!

Well,,,ape yg di ceritakan hari ni ialah tentang koleksi T-shirt aku...
Huhu...korang kisah ke pasal wardrobe aku sampai aku ni struggle nk cite gak ni????
Tapi x kira,nk cite gak!

Semalam,aku baru dapat T-shirt yg tuls I Love Sarawak dari kawan aku name Shah.
Dia g honeymoon ke sane..tapi tetibe aku enterframe lak kan...
Suh dia beli kan tshirt tu...hehe..sungguh kacau daun...
Dan semalam dia pun membagi nye kat aku..maka bertambah la koleksi tshirt I Love....
Sgt suke....

Start aku kumpul tshirt cm ni bila aku pesan kt member aku yg g ke Bangkok untok beli kan..
So since that,setiap kali aku tau je ada orang nk ke holiday je..aku akan pesan beserta duit hokeyy...
Kalo pesan ayaq liur je..memang x dpt la dik oii...
Org pun mls nk layan...
Huhu...
Dalam gmbr tu pun..ada yg tshirt x da...
Ada satu I Love Medan,tp kt umah Bentong...
Ada satu I Love Dubai,tp kt ampaian lg...hehe..
Mane yg ada dlm lemari je,aku tangkapkn gmbr nye...
Mcm best je tgk bj2 tu...
Bring back memories gak la...
Cnth mcm yg I Love SG tu aku beli time holiday kt Singapura ngan kwn2 tengah tahun ni...
Best gle!
Tu yg everytime pakai je bj tu,Teringat2 kenangan g sane...
Hehe...

So aku memang akan teruskn hobi ni...
Sesape nk pi holiday,let me know ek...
Leh aku memesan...
Hehehe..

=)
Published with Blogger-droid v1.7.1

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...