Friday, October 7, 2011

Schedule Hujung Minggu Ni

haha..budget macam artis lak kan..siap ade schedule bagai..
ala..bukan ape...kengkadang tu kene wat shcedule gak..pasalnye..
takut clash ngan aktiviti len..
aku ni dah la jenis payah nak cakap NO! to everybody when come to buat keje melagha...
org ajak pi sini,nak je..
org ajak pi sane,nak jugak..
pendek kata,,memang kaki merayap..
duit ade ke,takde ke..
malas nak pk..yang penting..hati ku happy aje!=)

so for this week,my schedule as per below:

Sabtu : after keje,nak gerak trus g Book Sale kat MAEPS Serdang.pastu malam nak g pameran lukisan kat Solaris.yg ni sangat berdebar..pasal baru 1st time nak g.jangan jadi org jakun sudah.hehe

Ahad : pagi2 lagi,nak kene g amik apam Angry Bird yg aku tempah kat Nur.nak kene g U5 kat area Sungai Buloh tu.pastu straight terus balik Janda Baik. Mak andak buat birthday party untuk Zahid dan ada wedding invitation member aku kat Janda Baik gak.mujur hari ahad nye event,dua2 pun kat tempat yg same.so aku x pening kepala mana nak g dulu.

tetibe bile baca balik ape yg aku tulis kat atas ni,macam kelakar la pulak...macam korang heran sangat ke ngan schedule aku..tapi macam ada aku kisah???hehe..saje je nak tulis2..

biar kengkonon ha amikkk ko..weekends aku penuh je aktiviti...
hehe...

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU SEMUA!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...