Monday, October 10, 2011

Sangat Suka

dah..jgn nak perasan kengkonon aku sangat suka pasal hari ni Isnin dan dah kene kerja.
sangat la tak..kalo betul sekalipun aku cakap aku suke kerja pada hari isnin..
nampak benar dusta semata.
jgn nak percaya.


aku sangat suka pasal nye ape yg aku plan kan untuk weekends yg baru sudah ni sangat la menjadi dan mengikut susn atur nye.
yezza..syukur Alhamdulillah.
aku bersyukur macam seolah2 aku berjaya arrangekan wedding ceremony aku je.
hahaha..

walaupun plan hari Sabtu start lambat di sebabkan aku kene stay lame skit (terpaksa!) kat kilang..
tapi syukur dapat gak lepaskan hajat aku yg beria bebenar nak g Big Bad Wolf Books Sale kat MAEPS Serdang.
dan berjaya beli buku yg memang dah lame aku aim selama ni..
nanti aku cite ape yg aku berja abeli kat sane..

pastu malam tu pulak,Bib berjaya tak mungkir janji untuk turun KL dan jumpe aku,.
hehe,,walaupun lewat dan aku pun hampir2 nak mengamuk gak..tapi bile fikir2 kan..bagus gak dia sampai lewat,aku leh merehatkan diri lelame..
so dia sampai je..kitorang terus kuar dan ronda2..

hari Ahad lak...agak mencabar sikit.
pasalnye aku ada banyak tempat nak kene singgah sebelum boleh nak mulakan ekspedisi balik ke Bentong.
haha...sikit punye bagus gune perkataan ekspedisi padahal nye balik naik kete je pun dan tak de la jauh sangat nak balik Bentong ...sejam pun tak sampai...berlebihan lak aku ni kan..

Bangsar - U5,Shah Alam - Damansara Damai,Petaling Jaya - Kampung Janda Baik,Bentong

saje je nak ngengada highlight travel plan untuk semalam.
g singgah U5 pasal aku ade order apam Angry Bird.nak bawak balik kampung sempena birthday party Zahid.saje je la aku nak sponsor sesikit makanan kan.
g singgah Damansara Damai lak pasal pick up adik aku..dia pun nak ikut balik sama ke kampung.
ok la tu kan,at least ada kawan buat peneman dalam keta dan yg paling penting,aku leh resign jap jadi driver keta..
pasalnye dah sah2 la ngan kuasa seorang kakak ni..aku suh dia je yg bawak keta..
eh..sangat tak kuasa nak drive,dah penat duk asik drive keta je..muak..cemuih..semua nye ada..
hehe...

then,dalam kul 10 pagi,sampai la kami ke tempat tujuan.
macam sangat bangga ngan diri sendiri,pasal struggle bangun awal di hujung minggu dan berjaya selesaikan all the check points tu dalam masa kurang 2 jam.
bangga sekejap.macam baru je menang Amazing Race je.
hehe...poyo sajek lebih.


dah..
aku nak kembali layan Monday Blues.
Benci,.

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...