Thursday, October 6, 2011

Libas kan aje!

malam semalam kan aku g tengok wayang cite Libas tu...
emmmm...aku bagi 3 bintang la..
cite ni ok..
tapi aku rase korang kene fokus pada maksud tersirat cite ni..
dan aku rase itu la sebenarnye yg film maker ni nak cube sampaikan kat kite..
in terms of kualiti lakonan..sorry to say la..aku bukan la org nye nak komen pelakon2 ni..
pasal pada aku..as long as tak kayu sangat..should be no problem la...
plus cite ni di selamatkan ngan ade nye Johan (Raja Lawak)..
tang dia..memang kelakar habis tak hingat la..

hall tak bape nak penuh semalam...
dan aku ade a few minutes doze off..mungkin pasal penat..
hehe...

tapi aku nampak (pada pandangan aku la..)..CGI pada bola takraw tu nampak benar CGI nye..
nampak tak real..
pada aku la...pada korang tak tau la...

aku hanya komen ape yg aku tau je..

so..kalo nak g tengok..boleh je..
tak kan mengecewakan anda..

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...