Tuesday, May 8, 2012

Dalam Masa Sebulan...

Dalam masa sebulan ni..banyak juga aktiviti kehidupan aku..Tapi ni ha la..blog tak ber'update'.Sowieeeee sesangat..=)

Highlighted event of course la g usha n membeli-belah kat Pesta Buku KL di PWTC 2 minggu lepas.Aku bawak sekali ateh n ira.Kitorang pun g bertiga ..gerak dari Janda Baik.Ngam2 sampai situ pukul 10 pagi.Sedang elok pesta buku baru nak bukak.Tapi orang tetap dah ramai.

Aku seperti biasa time Pesta Buku ni akan beli buku oleh Siti Rosmizah.Last year aku beli 7 Hari Mencintaiku.Tahun ni beli Takdir Itu Milik Aku.Memang best r buku beliau.Can't be put down.Struggle stay up nak abiskan.

Dannnnn.....aku ada jugak beli 1 buku oleh penulis nama Hlovate.aA+bB.

Memang dah lama penah dengar pasal penulis ni,terajin nak beli hari tu pasal kebetulan ada sale.Peh!!!Memang terbaik la buku aA+bB !X macam novel lain.Trus aku jatuh cinta ngan karya-karya Hlovate.So skang ni adalah misi nak mengumpul novel-novel Hlovate.

Semalam baru je beli novel 'Versus' by Hlovate.Tapi x sempat nak baca lagi.Nanti dah abis baca aku update.Kalo tengok kat front cover,memang buku2 ni dh banyak kali ulang cetak sampai ke cetakan ke-10.Tapi cuma aku je baru terhegeh-hegeh nak start kumpul.=p

Koleksi novel Mary Higgins Clark aku pun makin bertambah.Last month BookXcess ada pulak wat sale untuk members,ape lagi aku...trus je meneruskan langkah ke Amcorp Mall.Berjaya beli 2 buah.Menimbun-nimbun koleksi novel aku.Silap-silap boleh buat mini library nanti.=)

Manusia kan ada obsesi masing-masing.Dan ini la obsesi aku.BUKU.

Untuk menghabiskan masa lapang,aku berdamping la dengan buku.X gitu?

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...