Friday, May 18, 2012

Hlovate

Aku skang ni boleh di katakan obses ngan novel-novel by Hlovate.Nama pena penulis gempak gila kan?Kalo yg tak tau mesti ingatkan penulis dari oversea tapi sebenarnye org kita sini.Orang Malaysia.Cuma gender nye aku x dapat pastikan.Nama pena dia terlalu general.Tapi aku agak might be perempuan kot.Kot la.

Kenapa aku boleh jadi obses ngan karya-karya beliau?Peh...!Korang try la baca sekali any of the titles by her/him.Memang akan jatuh cinta la!So far dah 2 novel beliau aku baca..Versus n aA+bB.

Tajuk nampak macam pelik-pelik je kan tapi.....jgn tak tau both of it dah di ulang-cetak for so manyyyy times..I mean a lot of times within a few years je tau!Seingat aku...Versus dah di ulang cetak sampai cetakan ke-10 start dari mula di keluarkan pada tahun 2009.Kalo x silap aku la..tapi memang dah banyak kali di ulang-cetak .


Novel-novel nye takde la 'lovey-dovey sangat.Takde la watak ketiga yg kejam gila takde keje lain nak menghancurkan perhubungan hero-heroin which is kadang-kadang aku naik menyampah jugak.Kejam gila sampai mcm x logik pun ada.Tapi trust Hlovate..dia x de buat watak ketiga yg kejam2 ...

Dan yg bestnye..dalam novel2 nye ni..ada di selitkan jugak cerita-cerita tentang kehidupan dan keagamaan.Dalam bentuk yg santai.So yg baca pun x de la rasa stress dan benda-benda ni mcm dekat je ngan jiwa.

Tak yah la nak promote lebih tapi seriously novel-novel Hlovate memang terbaik la!!!!Trust me.


=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...