Friday, July 13, 2012

Dejavu Di Kinabalu


Aku x payah explain kan pun takpe kot ape tu Dejavu Di Kinabalu. Hehe. Semua pun mesti tau pasal drama ni yang tengah duk tayang kat TV3 petang-petang pukul 7.  Aku kan peminat tegar drama-drama Melayu. Slot Akasia petang-petang kat TV3 tu lepas satu, satu drama aku follow. Walaupun pada asalnya aku janji x nak follow ape-ape drama tapi tak boleh menahan. Drama sedap kot. Plus dapat pulak pelakon yang kena ngan jiwa aku. Wajib la kene follow kan.

Yang paling baru ni, drama Dejavu Di Kinabalu. Aqasha dan Tiz Zaqyah jadi hero dan heroin.

Dah la aku start minat Aqasha time drama Gemersik Kalbu, ni dia g lagi berlakon dalam drama romantic-romantik macam ni..bertambah-tambah la melekapnya aku kat TV kan.=P

Jalan cerita ni very the sweet esp part diorang berdua baru-baru nak jumpe each other kat Kundasang,Sabah. Aku terus jadi meroyan nak jugak pi Kundasang kan. Last 2 years holiday pi Sabah, tapi duk pusing-pusing KK je. Lepas dah tengok drama , trus rasa nak repeat trip tang-tang tu jugak.

Tapi satu je aku perasan, tapi x tau la maybe ni kebetulan, tapi aku rasa jalan cerita drama ni macam drama Korea “Summer Scent”. Correct  me if I’m wrong. Tapi aku rasa mcm ada sikit-sikit persamaan. Yang tang derma-derma jantung je kot yang sama nya.

X kisah la sama ke tak tapi yang pentingnya, Aqasha dan Tiz memang awesome sesangat dalam drama nih. Very the like sangat-sangat.

And 1 more thing, watak kawan Tiz dalam drama ni yang nama Yuzra tu pun sangat menjadi wataknya. Tapi x perasan la dia pelakon yang mana sebelum ni. Ngan mulut laser dan kepoh dia tu, ngan braces nye tu, ngan kelam-kabut nye tu..sangat-sangat comellll tau!

Drama ni almost towards the end dah. Aku rase dalam next week abis la ceritanya.

Ha..tapi satu lagi yang geram! Watak Uzma oleh Rabecca Nur Al-Islam adalah sangat menjengkelkan okey!..very the annoying!Huh!

Nasib baik la Aqasha n Tiz sweet-sweet gitu so takde la macam nak tumpukan sangat perhatian pada Uzma tu kan.Huh!Potong stim!

Nanti kalo jadi pi Kundasang, harusla feeling-feeling Dejavu Di Kinabalu kan…..


=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...