Monday, October 8, 2012

Pening Kepala

Hadoiii la hai..awat la kepala aku dua tiga hari ni...asik pening je. Selalu jarang gini. Kalo pening pun sekejap je. Lepas aku telan panadol, hilang le rasa pening nya. Ni dah masuk hari kedua pulak peningnya. Aku selalu kalo kepala pening samada makanan yg aku makan banyak sangat ajinomoto atau pun hari panas. Tapi hari ni aku makan roti je. X makan lagi nasi ke ape kat kedai. Dan takde pulak duk berjemur.

Hari Sabtu lepas lagi best, elok-elok je sampai Bentong,kepala memang dah pening. Aku tahan kan je. Malam tu keluar g makan-makan ngan parents aku. Saja aku nak belanja makan. Balik je rumah lepas dinner tu terus lagi kuat sakit kepalanya. Rasa nak pecah. Nak berdiri time tu x boleh. Tapi paksa kan jugak badan. Aku telan Panadol. Tak jalan jugak. Terus masuk tido. Padahal baru pukul 9 malam. Dah la hari malam Ahad pulak. Di bantainya tido awal pulak. Hmm..

Ingatkan tido la sekejap..sekali amikkk ko! Pukul 9 pagi Ahad baru aku bangun. Mujur tak terbabas solat Subuh. Aku dah mula suspect yg aku sebenarnya makan ubat tido ke ape.HAhahhaa...

Tapi nih datang pulak balik sakitnya ha...hadoiiii!



No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...