Monday, October 22, 2012

Yang ke-200

Alhamdulillah..tercapai jugak niat aku nak promote blog follower aku yg ke-200.

Orang kata nak menghargai beliau la. Kerana berjaya menempatkan diri selaku follower yg ke-200.

Eh..followers yg lain pun aku hargai..sangat-sangat hargai..cuma yg ke-200 ni aku raikan pasal ye lah..jenuh jugak nak menyampaikan ke angka 200 nih.

Dan insan yg bertuah tu...


Cik Mai dari blog Senyum!!

Aku pun dah terjah blog Cik Mai kita ni. Amboii...followers dia..ramai nau!

Tak terkejar aku. Hehehehe...

Aku ada baca previous entry Cik Mai. Banyak mengisahkan pasal kehidupan dia sebagai seorang student kat UiTM Kuala Pilah.

Aku suka baca blog milik student-student uni. Pasal sesambil baca tu, sesambil la teringat zaman aku belajar dulu-dulu.

Rindu sesangat.

Cik Mai kita ni pun rajin update entry blog beliau.

So moh le kita reramai terjah blog Senyum!!


=)

6 comments:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...