Thursday, October 4, 2012

Metro Girl

Ni buku yg aku tengah baca sekarang. Metro Girl oleh Janet Evan0vich. Buku ni aku beli dah lama. Bulan puasa tahun lepas kat rasta TTDH. Harganya rm5.

Ala..standard harga buku 2nd hand. Tapi still in g0od c0nditi0n. Tu yg aku beli. Kenapa aku lambat start baca adalah pasal aku mcm mendahulukan baca buku² lain yg lebih menarik.

Tapi bila dah start baca ni,baru aku tahu yg buku ni memang menarik. Nyesal kot tak habiskan awal² baca. sudahnya aku mcm rasa tak sabar nak balik kerja petang nanti,dan sambung baca.

Nanti aku bagi review pasal buku ni ek.

:D


2 comments:

  1. Replies
    1. Memang best.buku penyiasatan.bukan t0tally r0mance.suka sgt!

      Delete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...