Monday, October 15, 2012

Koleksi Majalah Mingguan Wanita

Phewwww...ni baru koleksi untok tahun ni je yg aku tangkap gambar. Belum lagi koleksi sejak 5 tahun lepas.

Aku x penah miss lagi untok beli majalah ni tiap-tiap minggu. Kalau termiss pun,cuma miss seminggu dua. Bayangkan dah berapa banyak dalam simpanan aku. Sebulan keluar 4 kali. Kalo setahun? Darab pulak dgn 5 tahun. Ha...banyak kot.

Habis dah yg dulu-dulu nye aku kumpulkan dalam kotak. Tinggal nak angkot bawak balik rumah Bent0ng je.

Ingat lagi dulu² aku tumpang baca mak aku punya. Gigih duk ulang baca. Sekarang ni menurun kat aku pulak habit nya. Turn aku pulak beli tiap-tiap minggu and share baca ngan mak aku.

Bestkan bila dapat develop habit mcm ni? At least,there's s0mething to remember between me n my m0m.

:D


4 comments:

  1. rajinnya kumpul..saya selalu ikut siapa jd cover baru beli haha..eh btw muka awak ada iras Nadiya Nisaa yg jadi Ain Hawani tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiap² minggu pun beli.hahaha.ada iras nadiya nisaa??tang mana yg iras nye tuuu...?1st time ni ada yg samakan muka saya ngan artis.:p

      Delete
  2. Wow! Memang pembaca setia ni.. Huhu.. Saya juga pernah muncul dalam mag ni untuk ruangan Apa Kata Perunding.=) Jom tengok.. http://www.aimisyahirah.com/2012/06/wajah-saya-dalam-majalah-mingguan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ah.pembaca yg sgt setia.oh..ada pernah keluar eh dlm mag ni??tak perasan la pulak.nt sy terjah entri tu.:D

      Delete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...