Tuesday, October 30, 2012

al-Ustaz

majalah al-Ustaz
Salam semua. Hari ni aku nak promote kat korang satu majalah yang bagus untuk kita baca. Mudah-mudahan akan bertambah lagi kefahaman kita terhadap agama Islam lepas baca majalah ni.

Majalah yang aku maksudkan ialah majalah al-Ustaz. Majalah ni baru je lagi kat pasaran. So far baru edisi ke 7 berada di pasaran. Yang gambar kat atas tu la edisi terbarunya. Sempena ngan bulan Zulhijjah,so majalah al-Ustaz menampilkan kebanyakkan topik-topik berasaskan Hari Raya AidilAdha dan penyembelihan korban. Banyak info-info menarik yang kadang-kadang bagi kita adalah remeh tapi sebenarnya perlu di titik-beratkan. 

Aku suka majalah ni pasal penyampaian maklumat dalam bentuk yg santai. Ada gambar rajah untuk bagi kita lebih faham. Bahasa yang di gunakan pun mudah di fahami.

So sesapa yang belum pernah baca lagi majalah ni,boleh la pi beli kat kedai-kedai. Memang tak rugi beli majalah-majalah ilmu macam ni. Sedikit sebanyak dapat tambah ilmu dan kefahaman kita kan.

Membaca itu jambatan ilmu.

Ewahhh!


=)



7 comments:

  1. setuju sangat, majalah ni memang bagus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus kan majalah ni.suka sangat nak baca.=)

      Delete
  2. perkongsian yang bagus ! ^________^

    ReplyDelete
  3. Buku macam ni la kena banyak kita beli.Bukan majalah Mangga,URTV dan seangkatan dengannya tu..hehe.=)

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...