Tuesday, October 30, 2012

Lagu Pilihan : Shae - Sayang



Ha...tetiba jadi suka pulak dengan lagu Shae ni. Tah macam mana nak pronounce nama dia.

1st time dengar lagu ni memang dah agak lagu dari penyanyi seberang. Pasal dengar lirik lagu mcm ala-ala Indonesian sikit bahasanya. Rupanye memang betul Shae ni penyanyi seberang.

Jap aku google pasal Shae .

Alamak..mcm takde jumpa la info pasal si Shae ni.

Aku just jumpa lirik lagu dia je.

Lagu ni ala-ala sesuai untuk yang bercinta jarak jauh. Macam aku.

Hehheheheheh...

Ni lirik lagunya..


Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

6 comments:

  1. Penyanyi seberang ker?

    ReplyDelete
  2. suka lagu shae ni.. fresh! tp dihatiku tetap JUDIKA yg bertahta di hati, hahaa...

    ReplyDelete
  3. to me she's so pretty that makes me google bout her

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...