Saturday, September 15, 2012

Traxx FM

Aku memang rajin dengar radio especially bila drive kereta. Buhsan duh kalo senyap sunyi je dalam kereta. Perjalanan rasa mcm jauh je...

So far aku memang akan sentiasa tune in to Hot FM bila pagi-pagi drive nak ke kerja. Dapat dengar AM Krew. Memang kelakar gila nak mampus. Sampai ketawa sensorang di buatnya dalam kereta.

Tapi lately aku mcm agak buhsan-buhsan jugak nak dengar radio Melayu ni. Bukan ape,bila ko dah selalu sangat dengar channel yg sama dari pagi sampai ke petang and tiap-tiap hari pulak tu, ko akan dengar lagu yg samaaaaaaa je. Kengkadang tu memang meluat jugak.

So alternatifnya, aku pun try cari channel lain. Aku tercuba dengar Traxx FM. Selection lagu memang menarik perhatian telinga aku. Pasal mostly lagu-lagu Inggeris time aku zaman sekolah-sekolah dulu dan harmoni je melodinya. Takde la sangat lagu-lagu zaman sekarang yg mostly kelam-kabut melodinya. Pening kepala dengar.

Frekuensi Traxx FM kalo kat KL/Selangor ialah 90.3MHz. Korang try la dengar. Ade je la sesikit keluar lagu-lagu K-Pop. Ye la mana tau korang peminat tegar K-Pop ke.Kang mati kutu pulak kalo sehari tak dapat dengar lagu K-Pop. So usah khuatir, ada je sesekali aku come across lagu-lagu Korea tuh.


Sesekali tu memang kena la tukar angin sikit kan. Try la Traxx FM. Gerenti puas hati.

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...