Saturday, September 15, 2012

Aiman's Aziz Giveaway 2012

Klik Sini
Walawehhh...walaupun tadi fikir mcm malas nak join any GA atau segmen,tapi tetibe mcm rajin la pulak bila terjumpe GA by Aiman Aziz nih. Errrr..nama dah macam Aaron Aziz..x de kaitan kan antara satu sama lain..kan?=P


Sonang je nak join GA nih. Just buat satu entry pasal GA nih yg macam aku buat nih then sesambil tu beri la komen membina pasal blog Aiman Aziz

Before buat entry nih,aku sempat la jenguk jap blog Aiman Aziz nih. First thing yg aku akan komen of course pasal loading time. Kalo loading time adalah cepat, memang akan dapat full marks dari aku. Aku suke blog yg loading time adalah cepat. Dan Aiman Aziz nye blog memang dapat full marks kat bahagian ni. So 10/10 untuk loading time!=)

Then aku usha post-post lama beliau. Emmmm..quite interesting. Gaya bahasa pun menarik. Dan tak banyak sangat guna short form bila menaip. Ye la..kita nak taip entry kena fikir kan pasal audience kita jugak. Kalo kita memang target audience kita adalah baya-baya umur kita, so x pe la nak tulis bahasa seringkas mungkin.Tapi kadang-kadang yang datang singgah mesti lah dari semua peringkat umur kan? So kalo ramai yang singgah dan suka ngan cara penulisan kita, of course la makin famous blog kita. Tapi aku agak blog Aiman Aziz ni mesti la dah famous...kalo tak tak kan followers dia dah cecah 1000++.Thumbs up to him. Again 10/10 di sini.

Dari segi paparan blog pulak, pun menarik. Walaupun simple tapi tetap menarik. Bak kata omputeh..KISS.Keep It Short and Simple. Asalkan sampai ape tujuan blog kita kat audience. So again 10/10 here!

Aku rasa ni lah top 3 benda yang orang akan lihat kat blog kita.Round up blog Aiman Aziz aku bagi Full Mark!!Pass with flying colours!!!


**Ewahhhhhh..aku komen blog org macam blog aku nih ramai sangat yg follow dan blog aku bagus je. Sorry ye kalo komen aku macam x membina.=)**

Jappp...nak tag semua yg baca entry nih!Join wehh....hadiah lumayannnnn!


pstttttt: Giveaway ini Ditaja oleh Ahmooyy Chantekk Mk Syahir , Cadar Murah , Izumi Shop , Mizzs Ninie , Greennpanda Craft , Izzah Ismail ,Hosting Rajawali dan Dianjurkan oleh Aiman Aziz"

2 comments:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...