Thursday, September 27, 2012

Rm2 je

Hehehe..aku ni bukan la kedekut. Cuma jenis berhemat dlm berbelanja je.

Last week aku balik kampung. Pastu tetibe mcm nak g kedai rm2 yg merata ada kat mana² tu. Ada 1 kedai camni yg baru bukak kat tempat aku. Saja je la nak masuk tengok².

Last²,tau apa aku beli?




Pen ni je la yg aku beli. Tapi bukan sebatang. Beli sepeket. Ada 10 batang kalau x silap aku dlm peket tu. senang..untok pakai kat tempat keja.

Kalau hilang atau org amik pun x ralat. Pasal barang murah. Faham² je la peel budak² kat tempat keja,pantang nampak barang tak da org punya,cepat je tangan dia nak capai.

So kalau beli brg murah,kot nak ada yg cilok pun,x rasa ralat.

Btw,gel pen ni. Walaupun rm2 je.

:P

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...