Wednesday, September 5, 2012

"Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool!"

Semalam dapat follower baru. Then aku pun rajin la nak buat kunjungan balas. Rupa-rupanya dia tengah buat GA. Aku sebelum nih rajin nak join segmen. Tetiba hari ni terus rajin nak join GA pulak.

Aku kan ala-ala masih hijau lagi dalam dunia blogging nih. Walaupun dah setup akaun blogger ni lama , tapi memang non hadooo.

http://ohgadisitu.blogspot.com/
Ha..ni la blog yang buat GA tu. tuan blog nama nya cik si pipi merah.

Cik Si Pipi Merah mintak buat entry pasal blog kita. Katanya "Blog Saya Biasa-Biasa je Tapi Cool!!"

a ah..tapi memang pun blog aku ni biasa-biasa je. Blog aku ni aku banyak bercerita tentang novel-novel yang aku dah baca dan aku reviewkan kat sini. Selain tu aku rajin jugak review filem-filem yang aku dah tengok. Rancangan TV pun aku rajin review dalam blog ni.

Lagi pulak aku rajin jenjalan ke sana-sini. Pi holiday semua. So pengalaman pi holiday semua aku ada abadikan dalam blog yang tak seberapa ni. 

Tapi tang cool tuh aku macam tak reti nak describekan macam mana. Cool is a big definition. Aku pun sampai skang masih tak dapat nak faham apakah cool yang orang duk cakap-cakapkan. Maybe cool because of simple and steady? Bagi aku itulah maksud 'cool'. So untuk blog aku ni, memang sangat simple je. Loading pun tak lama. Apa yang orang nak cari, terus korang bolehh jumpe. Aku pun rajin je nak reply korang punye komen. So that's cool la kan..=)

Cik Si Pipi Merah ada mintak entry terbaik aku. Aku akan bagi entry aku yang dapat hit paling banyak. *Chewahhhh..berangan hit banyak..hahahha**



Ok..done with all the requested. So engkorang semua meh la join sekali GA nih.

Alamak aku tak reti la nak tag-tag orang. Aku tag semua yang baca entry nih!

4 comments:

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...