Tuesday, September 4, 2012

My fave wallet



Dah hampir setahun lebih aku guna wallet merah mencapap ni. suke sangat dgn colour nye. it's s0o0 me!

Brand esprit dan di beli kat esprit boutique airport changi,singapore. last year holiday trip aku gi ke singapore with my fellow coursemate. so sesambil tunggu flight pulang ke malaysia,sempat la pusing² kedai kat airport. Dan memang time tu aku tengah nak mencari wallet,bila nampak je wallet ni terus je aku grab!

Harga sangat murah c0mpared to outside. Dan yg paling menepati k0nsep wallet yg aku suka.

Wallet yg menjadi kegemaran aku mesti kena warna² mencapap,mesti kena ada tempat c0ins dan paling penting mesti 2 fold style dan pendek.

Kalau panjang² wallet dan 3 fold style definitely n0t my taste. Sangat tak berkenan wallet panjang². Mcm melecehkan.

Eventhough wallet merah ni mcm dah uzur,dah terkopek² kulitnye tapi aku sayang nak ganti baru.

Nak pakai dulu sampai rupanya dah teruk benar.

f0r n0w,pakai je la dulu wallet ni.ok je punnn. X da hal nak tukar.

Tak elok membazir.

:D

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...