Tuesday, September 11, 2012

Anti Graviti



Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbang ku tinggi
Ku mula semua baru
Bebas berlalu
Waktu takkan menunggu
Walau jauh ku tetap milikmu

*Mahuku satu
Mahu kau senyum selalu
Memikirkan diriku yg memikirkanmu selalu
Anti Graviti aku, graviti aku kamu
Saat graviti lepaskan ku pergi
Meninggalkan semua terbangku tinggi
Ku mula semua baru
Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu
Jgn bimbang
Waktuku tamat disini
Dan bermula episod baruku
Ulang *
Berdegup laju
Menunggu saat bersatu
Nantikan aku
Kembali ke pangkuanmu
Dptkah kamu?
Menerima aku
Mampukah waktu mengubati segala pilu yg lalu…
Aku pulang
Aku pulang padamu
Kembaliku
Kembali padamu
Biarkan bulan bersandarkan bahu
Bintang berlegar di kiri kanan aku
Tetap pulang ku padamu

**Anti graviti by Faizal Tahir. Lirik yang sangat unik dan penuh maksud.Aku seriously tak dapat tangkap apakah makna lagu ni.Tapi lagu nih best!**

1 comment:

  1. faizal tahir mmg pandai berkias. lgu ni pasal hamba yg akn pulang kepada yg esa.

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...