Friday, November 16, 2012

Akhirnya Tertangkap Jugak Penjenayah Itu


Ingat tak aku ada post entry Kes Rompak Dan Rogol Di Bentong last week?

Alhamdulillah ...dah tertangkap pun penjenayahnya. 

Dah la tempat tertangkapnya penjenayah tu dekat jugak ngan taman aku duduk. Hadoiiii!

Mujur la tak ada ape-apa yg berlaku kat penduduk-penduduk sekitar tempat kejadian.

Tapi yg penting,dah boleh la tido lena sikit malam-malam.

Kalau tak..gerun je!


PETIKAN BERITA DARI MY METRO

BENTONG: Seorang lelaki dipercayai suspek kes bunuh petugas Pejabat Hutan Daerah Bentong, Khairul Hazri Jamaludin, 31, pada 4 November lalu, diberkas selepas bergelut dan mencederakan seorang anggota polis di Taman Hussein Bentong, di sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 6 petang itu, tiga anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bentong, terserempak lelaki terbabit yang mencurigakan di atas sebuah bukit berhampiran kawasan taman berkenaan.

Menurut sumber, ketika ingin ditahan dan diperiksa, lelaki warga tempatan berusia 40-an itu mengacukan pisau hingga mencederakan leher seorang daripada anggota polis berkenaan.

“Pada jam 6 petang, tiga anggota polis IPD Bentong yang baru habis bertugas dan menziarahi rakan mereka ternampak seorang lelaki dalam keadaan mencurigakan memegang sepucuk pistol dipercayai buatan sendiri.

“Anggota polis berkenaan cuba menahan suspek, namun suspek bertindak ganas dan melawan mengakibatkan seorang anggota parah akibat dikelar di leher,” katanya ketika dihubungi, malam tadi.



Katanya, pada masa sama dua lagi anggota bergelut dengan suspek dan hasil pemeriksaan lanjut polis menemui telefon bimbit dan beberapa barang berharga milik mangsa.

2 comments:

  1. sepandai2 tupai melompat akhrnya jtuh ketanah jga...kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 la pasal.dia ingatkn dia pandai sgt...

      Delete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...