Monday, November 26, 2012

Twilight : Breaking Dawn (Part 2)

Akhirnyaaaaa...tercapai jugak hajat aku nak melengkapkan tengok sekuel Twilight. Semalam bersamaan 25hb 11 menyaksikan aku berjaya menonton filem sekuel yang memang aku nanti-nantikan selama setahunnnn.

Kalo sapa yang ada tengok yang Part1 ,memang akan ingat betapa agak bosannnn jugak nak habiskan tengok Part 1,tapi usah khuatirrrr. Yang Part 2 ni,aku jamin korang tak kan bosannn. Pasal korang akan ada rasa ingin tahu yang sangat tinggiiiii nak tahu apakah yang sedang berlaku.

Dan seperti biasaaaaa,Edward-Bella adalah so sweeetttt! Aku suka dan tersenyum-senyum sorang bila tengok filem ni. Bib di sebelah hanya melayan perasaan sambil makan popcorn sampai habis. Punya la agak protesss kerana aku paksa dia untuk tengok filemmm ni.=p

Part lawan-lawan je yang buat dia rasa excited. Part loving-loving dia hanya pandang straight ke skrin tanpa ada perasaaannnnn. Hahahahaha..

So buat mereka yang ala-ala memang suka filem romantik tapi ada aksi-aksi lawan,silakan tengok filemmm ni. Memang best! Komen aku agak bias la jugakkk kan pasal aku fanatik Twilight. Tapi memang besttt pun!

Btw..endingnya adalah happy ending eh. Tibe aku jadi spoiler. Ala...sapa yang dah baca novel pun memang dah tahu endingnya macam mana. tak de makna aku jadi spoiler punnn.

Jangan lupe pi tengok tau!

=)

7 comments:

  1. Replies
    1. feel nya tak sama jueeeee.kena pi tengok kat movie hall jugak.hehehe

      Delete
  2. hahaha..dh tau happy ending okla tu..ni klu g wayang mau full booked smua :)

    ReplyDelete
  3. Nampaknya ramai yg review cite ni!

    ReplyDelete
  4. hu3...tak sempat nak tgk lagi....... dah ler remy peminat tegar twilight!!!

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...