Friday, June 10, 2011

Gambar Yang Mengusik Jiwa

kalo hari jumaat je...mesti hati duk malas2...
ye la..dah hampir nak ke penghujung minggu..
mule la hati tu kan...terfikir nak berhujung minggu je...
tadi pagi..tetengah drive kereta mau ke tempat kerja..
tetibe aku teringat kat satu gambar yang aku suke sangat2...

dari kiri : asma', zaida, diana, zal, wana dan ti
ni la gambar nye..
kitorang waktu ni student UKM..dah final year rase nye time ni..
time tu tengah gile merempit..
so ni adalah muke2 yang ke mane2 naik motor..
tapi aku time ni standard nye membonceng je..
haha..aku tak reti nak bawak moto...

gambar ni di ambil di Putrajaya..
kat Taman Botani..
dulu2 rajin g Putrajaya..pasalnye dekat ngan UKM dan ada macam2 benda boleh buat kat sane..
seriously best gile time ni..
rase free n easy je..
aku dulu takde la stok study hard..
tapi study smart..when comes the time to play..i'll play..
when comes time to study,i'll study tapi selalunye...masa untuk bersantai yang selalu datang..
haha..masa study tak pernah datang (dah diri sendiri pun tak invite masa study...heheh)...

kalo tak silap..kitorang g Putrajaya ni hari Sabtu..kalo tak silap la...
aduh..memang gambar ni aku suke gile la..memang mengusik jiwa..
tengok la senyuman masing2..melebar...
muke ceria je...
rindunyeeeeeeee....

hmmm......

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...