Monday, June 27, 2011

Sape Nak Tolong????

ha...sape nak tolong aku bayar ni???....
cepat!...
sape cepat tolong..
aku hadiahkan sepotong doa untuk kesejahteraan hidup korang dunia dan akhirat!...
cepat!!!..

sementara peluang maseh terbuka ni...
jap..
kalo bayar dalam masa 15 hari selepas saman di keluarkan..dapat potongan 50% kan??.
ha..murah tu..
cepat sape insan bertuah nak tolong aku nih!...

tak percaya aku kene saman?
tengok ni!



skang dah percaya??..
muke nampak baik aku nih kan..rerupenye...
idak le baik mana..
kalo baik..tak kan leh sampai langgar peraturan jal;an raya..muahahahaha!....

huwaaa...
sape sudi nak kuarkan duit ni??...
wajib la diri sendiri yang sudi keluarkan..
kengkawan tak mau tolonnnnn?...

PLEASEEEEE..................................!


***Bertuah la kalo ada cik wana oiiiii.......








=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...