Monday, June 20, 2011

Akhirnye..kene jugak ko...padan muka!

haha...tajuk entry sikit punye marah..
emosi gile..tapi di tujukan kat sape????

hehe...bukan di tujukan kepada org len..
tapi .............................................UNTUK DIRI SENDIRI!...

haha..tapi kenape?...
huhu....KENE SAMAN NGAN POLIS MALAM TADI PASAL DRIVING SAMBIL BERCAKAP DI TELEFON!..

hamikkkkk ko..padan muke ngan diri sendiri!...huwaaaaaa....
malam tadi lepas drop kan adik aku di Damansara Damai..aku pun gerak balik ke KL dengan melalui highway...
elok2 je kuar dari simpang Damansara Damai menuju ke highway..aku pun konfident gile..amik tepon kengkonon nak bergayut ngan Bib ...
nak ceritakan kat dia pasal peel friend FB aku..
sikit punye touching minah tu..aku komen dia nye status...
sekali dia tak leh terima kenyataan ...terus aku di block nye...
so aku pun teruja la nak cite kan kat Bib...
macam tak leh tunggu sampai balik umah kan nak bertelefon nye...

sampai je kat tol..hulur tangan nak amik tiket tol..sekalinye ....
keluar sorang Pakcik Polis Traffik dari belakang pondok tol tu dan terus suh keta aku ke tepi..
aku memang la time tu tengah bergayut lagi kat tepon..terus aku...
Alamak!sudah kantoi....

tanpa banyak soal..aku terus kuarkan lesen keta..bagi kat dia..
dan dia pun terus isi borang bagai...
waktu bagi borang tu kat aku..baru dia tanya..tau kan salah kenapa?...
aku macam..hmmm tau...
huwaaaaa.........melayang duittttt aku.....

tu le...aku ni memang la kuat bergayut kat tepon waktu driving..macam waktu tu je yang best untuk bergayut...
huhu...
hari tu dah dapat warning dah pun..tapi nan hadooo..
sangat tak amik iktibar..
so skang..dah kene bebetul..hamikkkkkk ko....

huwaaaa...bape ek nak kene bayar ni?...
aduh........................................................................

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...