Monday, March 21, 2011

Sakit Hati

memang manusia ni..tak akan lari dari kesilapan..
ye la..name pun manusia biasa...banyak benda yang salah silap di sane sini..
cume kadang2 tak paham..kenape manusia ni tak paham..kita ni bukan nye manusia sempurna...
so atas sebab2 tertentu..malas nak cakap panjang..
dalam miting last week kat kilang, aku kene tembak kaw2 nye..
eventhough it's not coming from my big boss...
but i was like...the whole committee staring down at me..
and after what he has told..i felt like..
all the sacrifices that i've do..all the hard work that i've done..
suddenly vanished and replaced by exhausted and frankly speaking..i've enough to dealt with..
rase penat sangat2..rase useless sangat2...



maka di sebabkan itu..aku rase tak salah aku amik keputusan ini..walaupun nampak tak professional..
tapi aku rase aku perlu lari dari mereka semua...




maka....di sebabkan itu..aku EL hari ni...rase muak sangat2!please laaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...