Friday, March 4, 2011

Kegilaan Terbaru



Ye...skang ni kegilaan terbaru aku adalah membeli novel-novel Jodi Picoult..


So misi nye skang..bagi memastikan dapat beli novel2 beliau,maka nye telah menerapkan dalam diri mesti simpan RM1/ hari..hehe..



So far dah berjaya beli 2 judul buku Jodi Picoult.last month beli Change of Heart..baru ni tadi (waktu lunch time)..beli House Rules lak..

Aduh..gila tengok judul2 buku yang len berbaris kat rak buku Popular tadi...terus jadi rambang mata..
Padahal memang dah pasang niat nak beli House Rules...tapi mujur beli gak lak judul tu...tapi memang siyes rambang mata la..hehe...
Kirenye berbajya gak la ek aku buat tabungan rm1/hari..ye la..kalo nak ikut kan..trus kuarkan duit rm32.90 memang takde masalah..tapi macam akan lebih menghargai sesuatu benda kalo menabung ni..
dan hasil nye...dapat la beli buku2 Jodi Picoult..
bagi aku..best la tulisan2 Jodi Picoult ni..dia tulis more to humanity,relationship dan love.
dan yang penting, sebab nape aku suke..adalah kebanyak kan cite2 dia sume berkisar tentang court dan polis..ye la..dulu2 cita2 nak jadi peguam..tapi tak kesampaian..kire nye aku ni memang minat abis la kat cite2 yang berkait ngan misteri,pembunuhan,polis, dan peguam..ala2 detektif la...
so korang try la baca buku ni..recommended!
=)












































2 comments:

  1. aku sgt setuju dengan kaedah penabungan tu..tp aku belum berjaya..betul gak kan..aku pun teringin nak beli novel2 seumpama tu..aku dh berjaya beli buku elizabeth gilbert-committed(sambungan eat pray love)..tp bukan hasil tabungan..haha..aku ni bukan la jenis minat baca2 novel ni..tp baru jugak la rasa mcm nk baca..buku2 jodi picoult ni pun ada dlm list aku..hehe

    ReplyDelete
  2. try la syarina..aku dah beberapa bulan buat kaedah penabungan ni..memang syok..rase tak sabar nak tunggu hujung bulan dan korek tabung..hehe...

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...