Thursday, March 24, 2011

Mau Awet Muda?

korang nak awet muda tak?mesti semua nak kannn..ye la...best ape..org teka umur kite muda dari usia sebenar..rase kembang kempis je lubang hidung tu..haha...

semalam aku terima parcel dari sahabat lama sekolah rendah dulu..Shah Rizul Irza..(finalis gerbang Cinta UTusan Malaysia musim pertamaaaa tu..bangga jap aku sebagai kawan..heheh)...tapi bukan dia saje2 nak hantar pun parcel ni..

wajib la aku beli satu barang ni dari dia...

haha...sila jgn gelak ek...ala..sape tak nak awet muda????...nak gak merasa lebih muda dari usia sebenar..muahahaa....
ha..nanti korang tengok r..perubahan muka dan penampilan diri ku ni setelah lama mengamalkan nya..aku baru je test amik pagi tadi..pasal benda ni kene makan pagi2 before sarapan..which is bagi aku sangat convinient la..memang sebelum kuar g keje pun, aku selalu nak minum2 air kan...
lagi pun jus ni tak perlu nak bancuh bagai..it's already packed..so just koyak kan sachet tu, and terus je masuk mulut...kan mudahhhh tu..hehe...


maaf la kalo korang tak nampak ngan jelas gambar ni..tapi just nak tunjuk kat korang antara khasiat mengamal kan nya...antara yang aku ingat...
a) mencegah barah payudara dan rahim
b) kulit muka tidak lagi kusam
c) mencegah penuaan kulit
d) terapi penggantian hormon

tu antara yang aku ingat la...so saje je nak give it a try..sebelum ni tak penah pun cube2 benda2 cam ni..
ye la..sayang jugak aku kat diri sendiri kan..hehe...

korang nak try?...murah jeee...rm16/box (5 sachet/ box)...
kire sesekali memanjakan diri..ape salah nyeee......

lupe lak nak inform..name nye Jus Hayat...tengok..sesuai ngan khasiat nye..mengekal kan keremajaan kulit...
hehhe...

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...