Monday, March 7, 2011

Halwa telinga...




owh..jgn ingat halwa telinga ni sejenis makanan tu pulak..


ye la..kang ade lak yang ingat halwa yang makan2 tu pulak..


hehe..




ala ni halwa telinga la..maksud nye ape yang di sajikan di telinga anda untuk anda dengar...


haha....peribahasa ni kan?..sangat la aku ni tak reti nak buat penerangan..


tapi tu la..halwa telinga..tau kan?..




tadi stuck in the traffic jam on the way nak g summit..


kat situ kan selalu jem bagai..so layan le dengar radio..




teringat la pulak kenangan2 mendengar radio..


macam skang..ape best frequency yang korang selalu tune in everytime masuk dalam keta?..


aku tak lain tak bukan mesti la HOT FM...
aku ni kire nye pendengar tegar Hot FM la...
sampai kan boleh hafal lagu yang same dah bape kali duk ulang siar dek penyampai radio..
memang boleh di katakan setiap kali diorang tukar shif, ade je lagu yang same kuar..
macam contoh waktu lagu Shahir - Kebahagian Dalam Perpisahan tengah ngetop, sebilang masa lagu tu kuar..mujur la aku pun tangkap feeling ngan lagu tu..so ok la kan...
aku start dengar Hot sejak mula2 Hot on air dulu.waktu tu aku studi lagi kat UKm tapi tak ingat tahun berapa..waktu 3rd year kot..
ye la kot..pasal skang Hot sedang raikan Hot FM 5 tahun...memang setia gile ah..
ingat lagi time di UKM, diorang ade anjurkan Hari Kerjaya kat DECTAR..
sekali Hot FM zoOmers pun datang nyinggah..aku pun tumpang sekaki la kan join diorang nye contest.
soalan yang di tanya adalah senaraikan intisari rancangan Hot FM dari pagi sampai malam..hangin, hanya aku yang angkat tangan dan berjaya jawab ngan lancar semua rancangan Hot FM dari pagi sampai malam..dapat la hadiah pencil case yang ade logo HOT FM tu..memang bangga gile..muahaha...
boleh tak tetibe aku rase macam sedang promote Hot ni?..la takde ape pun..macam ok je kot layan Hot..pagi2 AM crew lagi la lawak gile..macam they make my day ke ape..hehe...
tapi sebelum dengar Hot, waktu zaman sekolah n matriks, aku setia dengar Hitz FM..tapi sesejak zaman boyband dah berakhir..muncul lak zaman tah le tak tau lagu ape...terus beralih ke radio melayu..feeling bangga la kalo dengar radio omputeh waktu skolah dulu..tapi speaking yang ado..haha...
tapi sesejak umur dah ningkat ni(tua dah ke?)...tetibe rajin lak nak tune ke Muzik FM..ayo..ok la..dengar lagu2 era2 90-an dan terkini..feeling imbas kenangan lalu ke ape...
tapi yang penting..ikut korang nye halwa telinga la ek..cume aku sangat kurang gemar ke radio yang penuh ngan iklan tah ape bagai..lagu 2 jenis,DJ cakap sikit tetibe mari kene dengar iklan bagai..iklan yang lebih..penat telinga nak dengar....
=)
**tetap akan setia ngan Hot FM!













No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...