Friday, March 11, 2011

Mana Destinasi Kita Esok?

ewah2...macam jadi pengacara rancangan travel la kan..hehehe....
takde la..saje nak share ngan korang..esok aku nak g Batu Pahat.
attend wedding Ika dan Rid. dua2 member aku waktu kat UKM dulu.
sesame comot2 waktu join ROTU.hahaha.so aku akan g ke sane esok ngan Intan.
memenuhi undangan mereka la kan.
so plan nye esok,aku akan pick up Intan kat Melaka, then kitorang akan teruskan perjalanan ke sana.
hopefully everything is fine , ye la kami kan travel berdua wanita..macam ada sedikit bahaya di situ..hehhe...

after g wedding, ingat nak pusing2 batu pahat.saje,sementara ade peluang nak jalan2.
then baru balik Melaka and aku akan sleep over kat umah Intan.wah ..boleh la berchit chat bagai nak rak nanti..hehehe..

so nantikan entry aku pasal wedding Ika dan jugak trip 2 gadis ke Batu Pahat.
jom, aku sogokkan dulu panorama batu pahat yang aku google kan ni...


simbolik nye tugu ni..macam tempat wajib untuk aku tangkap gambar ke ape esok...hehehe...


 ha ni pulak Batu Pahat Mall..Intan kate nak bawak aku jenjalan kat sini esok..


la..tak tau la pulak dah ade Carrefour kat batu Pahat...


so ok la...esok aku akan saksikan lagi pembangunan di Batu Pahat tu..last aku g Batu Pahat tahun 2008..lame dah tu....


No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...