Thursday, March 24, 2011

Terima kaseh sahabat..

Saya ada seorang kawan.kawan ni saya kenal dh lama.
dia selalu ada untok saya.she kn0ws me very well up until she can finish my sentences
.hehe.bnyk mem0ri saya dan dia yg memang sgt priceless.
saya dan dia mempunyai bnyk kegemaran yg sama.
kami sama2 kurang serius dlm belajar kerana kami suka bersantai2 shj.
percutian dan jalan2 adalah our obsessi0n.kerja?no!sgt x suke.tp kawan saya dh kawin.saya maseh belum kawin.walau ape pun status kawan saya itu
,dia maseh tetap sama seperti dahulu.sape kawan saya itu?dia la
 FARHANA HJ RAMLI aka M0NENG
.kawan yg saya kenali di UKM.dan dia juga la yg memberikn saya ...


anak patung comel nii....moneng bagi sempena birthday saya yang ke..teetttttt..hehe..waktu final year moneng bagi this cute little thing...
and up until now..saya maseh lagi simpan lagi si comel ini...dengan meletakkannye di dashboard kereta..
so sweet everytime I look at this thing while driving..and it surelyy does bring back all the memories that I have with Moneng...

Thank you my friend...

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...