Monday, March 28, 2011

monday blues....

aku rase semua orrg pun ade mengalami perkara ni...
dan semua org pun penah dengar kan perkataan ni?
monday blues.....
maksud nye perasaan yang org kate sentimental semacam je...
pasal duk terfikir2 dan terbuai2 lagi ngan keenakkan berhujung minggu...
so bile nak kene keje balik tu..rase macam ok..
staring into the spaces...macam wondering..hari ni dah isnin ke?..
ha ..cam tu la lebih kurang..
dan seriously aku memang agak tak suke perasaan ini..
tapi dalam tak suke tu..kene face jugak kerja..
tapi boleh tak ngan separuh hati?...
rase macam nak cepat2 balik ke umah..

korang takde idea ke camne nak suh aku ni menjadi pekerja yang dedikasi?
aku rase tah la..kurang motivasi ke ape ni..atau pun..aku tak kuar lagi dari comfort zone?..

tah le..yang penting..
when Monday come...it's time for Monday Blues.....


lalalalalalalalalalalalalalalalalalala........

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...