Monday, April 11, 2011

Cinta..Tiada Akhirnya

lupe lak nak share ngan kengkorang sume..
last week..hari khamis..
aku g Popular Sunway Pyramid..
kalo ikutkan...tak niat pun masuk dalam kedai buku tu untuk beli buku..
tapi bile dah masuk dalam tu..
pusing2 kat seksyen buku melayu..
tetibe rase berkenan lak nak beli buku ni..



kompilasi Cinta ... Tiada Akhirnya dan Duri oleh Fauziah Ashari...

sebenarnya dah lama aim novel ni..
tapi tak terbeli..
then tetiba masuk dalam Popular last week..
tergerak hati nak beli..
lagi pun, teringat yang duit tepi aku dah cukup nak beli..
hehe..
korang agak2 berapa harganya?.

agak2?..
dalam rm25>?
eh..sangat tak..hanya rm18.50 dan anda sume boleh dapat 2 buah novel ni yang telah di kompilasikan..
sangat2 aku suka dan teruja..
sebenarnya,..dah baca je pun cinta..tiada akhirnya tu..
tapi aku pinjam yang org punye..
dan lagi pun tak penah baca lagi duri..
so ape salah nye beli kan...
kannn?..
tak salah kannn?...

so nanti dah abis baca..aku share ngan korang cite nye cam ne ek...
bye...
dah sambung keroje...
huhu...

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...