Tuesday, April 5, 2011

Meletup!

Every year..event yang aku duk sentiasa tunggu dan tak akan miss untuk tengok adalah..
a) Anugerah Juara Lagu
b) Anugerah Bintang Popular
c) Anugerah Skrin (tapi yang ni..cam tak teruja sangat...pasal selalu kalo tengok cam bosan2..)

tapi AJL dan ABP memang sentiasa aku tunggu la kedatangan nye..
so far..AJL yang di adakan pada bulan Januari lepas..aku suke je...especially part yang Ziana Zain nyanyi tu...
besttt gile...

dan baru2 ni..pada 3 april 2011 lak..baru je berlangsung ABPBH 2010 di Arena of Stars, Genting Highlands...
so meh aku share keputusan penuh ABP..tapi rase nye..semua org pun dah tau kot..
tapi tak pe la..saje nak share..

 1.Kumpulan Duo Popular : Six Sense
2. Pelakon Tv Wanita Popular : Fasha Sandha-kali ke 5
3. Penyampai Radio Lelaki Popular : Faizal Ismail
4. Artis Komedi Perempuan Popular : Noorkhairiah-piala diambil oleh Sharifah Shahira
5. Kumpulan Nasyid Popular : Rabbani
6. Pengacara Tv Lelaki Popular : Aznil Haji Nawawi-kali ke 8
7. Artis Baru Lelaki Popular : Shahir
8. Penyampai Radio Perempuan Popular : Farah Fauzana
9. Pelakon Tv Lelaki Popular : Remy Ishak
10. Pengacara Tv Wanita Popular : Farah Fauzana
11. Artis Komedi Lelaki Popular : Zizan
12. Penyanyi Lelaki Popular A : Faizal Tahir
13. Pelakun Filem Wanita Popular : Lisa Surihani
14.Artis Baru Wanita Popular : Ana Raffali
15. Pelakon Filem Lelaki Popular : Shaheizy Sam
 16.Penyanyi Wanita Popular : Yuna

17. Bintang Paling Popular ABPBH 2010 : Shaheizy Sam
macam aku puas hati je kot ngan keputusan ni...except for kategori pelakon drama tv popular..hmmmm....
persembahan pun semuanya menghiburkan..tapi aku rase..sume org duk cakap dan maseh lagi memeperkatakan persembahan meletopppp Datuk Siti la....
memang best gile...kreatif pun ade...Datuk Siti nyanyi lagu Bukan Cinta Biasa,Nobody(aku paling suke part yang ni) dan Nirmala....
memang meletsssss habis...
tak sia2 aku tido lambat malam tu...
muahahahaha...
so next ABP..sape lak juara nye kan?....
muka seorang pemenang...tahniah Shaheizy Sam...!

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...