Thursday, April 7, 2011

Cun!?..takde la cun sangat...


ha....tengok dah filem ni?...belum tengok?..jgn jeles..aku dah tengok filem ni...malam tadi ..kat GSC MidValley bersama ngan Zaid...ape tarikan nye sampai struggle aku nak g tengok cite ni?..

nak kate minat kat Remy Ishak..idak le jugak..tapi minat nak tengok Maya Karin berlakon...lagi pun aku memang minat ngan genre filem camni...komedi romantik..muahaha....

so tepat pada pukul 9 malam..kami pun masuk dalam panggung..kali ni tak salah hall ye..last time waktu tengok Twilight:New Moon,kami adalah salah hall..mari malu sendiri..muahaha..mungkin teruja nak tengok Edward Cullen yang ensem tu kot....hehe...

emm...my first impression untuk filem ni...aku dah dapat agak...kita akan di sajikan ngan pemandangan yang indah2..well..truly true...macam sangat banyak di hidangkan ngan panorama kampung, sawah2 padi,kerbau2,sungai2..dan macam2 lagi perkara yang boleh di jumpai di kampung.

overall filem ni tak mengecewakan aku...boleh buat aku gelak dan menghiburkan..cume jalan cite nye macam biasa je...even ko boleh expect jalan cite nye camne...

aku penah tengok filem arahan Osman Ali yang Anak Halal...dan bagi aku Anak Halal sangat best dan jalan cite lain dari yang len..dalam Anak Halal,Maya Karin pun ada berlakon jugak...same thing ngan CUN! la..pengarah yang sama dan pelakon yang same...

and to compare with filem lenlain yang Maya berlakon..aku lebih prefer dia dalam filem Pisau Cukur..yang dia berlakon sekali ngan Fazura tu..that one memang best...

so for those yang rase mau release tension ke ape..definitely i'll recommend this film la for u to watch...
boleh aje di tonton filem ni ngan family dan kengkawan...
thumbs up to all CUN! team...

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...