Wednesday, April 13, 2011

Goreng Tanpa Minyak

ermmmm..kalo dah name nye goreng...
macam at least kene la ada minyak kan?...
tapi ade je goreng kering...
tapi tak best la kot..demi semata2 nak menjaga kesihatan (tapi memang kene pun..huhu...)...
macam tak kan goreng ikan secara kering?..
seperti tak sesuai..sangat melekat nanti ikan tu kat kuali...

so tapi korang nak gak jaga kesihatan..
bak kata dalam iklan tu..
kurangkan minyak dalam masakan..
memang rase tak best..tapi kalo gune kaedah ni..
macam ok je kot...

ape benda nye?...
ni ha...aku baca dalam Kosmo!...(aduh..duk promote ape yang di baca dalam Kosmo! je?....emm..memang pembaca tegar paper ni...so mintak mahap la...memang anything news or citer aku amik dari paper ni..hehe...)...
ha...ni la yang aku cakap tu....goreng tanpa minyak...
menarik kan..
melalui ape yang aku baca tu...benda ni menggunakan
a technology that superheats air and allows the use of minimal amounts of oil or even none at all.
(Airfryer)
ha..betul tak ape yang aku cakap tu?...
tak yah gune minyak pun tak pe...hehe..
so meh le korang sume menjaga kesihatan dengan menggunakan teknologi terbaru ni.,..
dalam review yang aku baca online..
so far many of the users very impressed with this things work..
very2 the impressive..
so go check yours at the store...

Philips AirFryer--Healthier Oil-Free Fryer


ha amik ko..lepas ni tak de dah rase bersalah nak makan makanan bergoreng terutama nye nugget dan fries kan...



No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...