Friday, April 8, 2011

Jenuh gileee....

aduuhhhh..seksa rase nye....
sebab tu rase sesangat semput dan mengah2 lak tetibe petang semalam...
tak kan pasal dah gemuk kot...
tapi rase nye badan ni maintain lagi...huhu...

bukan ape...dulu aku aktif gak la buat payment bill sume gune maybank2u..
then bile dah tak aktif..baru aku tau...kalo gune maybank2u..kita kene at least once a month kene gak melakukan something either transaction ke..ape ke..untuk menunjukkan kite ni aktif gune...

sebab tu la..a few months gak la..aku try nak login kat maybank2u..tapi everytime fail...
pening aku nak fikir kan yang aku ni duk gune ID dan password ape...
segala jenis combination number aku dah gune, segala jenis combination nama aku dah gune...
tapi semua tak menjadi..

aku bukan ape..gune maybank2u ni mudah skit..aku bayar bil tepon dan broadband just click je kat situ..
tak yah susah bagai nak g ke bluecube..

so di sebabkan semalam aku baru dapat gaji..aku pun bercadang nak bayar segala macam mak nenek bil...
g la ke bluecube di sunway pyramid..
aku tak tau la..samada time aku g je atau ape..
tapi setiap kali aku g..mesti kat bluecube tu system offline..
sangat tak paham..aku pun was2 gak nak g semalam..tapi org kate...g jugak la...
then turns out to be true...memang system offline..
sangat2 tak paham...semput aku semalam..
ye la..nak ngejar waktu lunch hour yang sejam tu lagi..nak solat lagi...
aloh2 g bluecube..system offline..
hangin gilee....

so next option, petang tu aku cube nak login balik maybank2u...
maseh lagi tak boleh..aku pun call maybank..
customer service maybank kate..
"oh,cik kan baru tukar kad baru..skang kan gune kad yang gambar ceri...so kene g balik ke atm machine,
g ke phone banking dan amik daftar baru"....
aku macam ok...sangat tak tau kalo tukar kad,adalah sampai camtu sekali...

so semangat waja..petang semalam gak..after office hour aku g singgah kat plaza pantai...
pasal nak g atm maybank kat situ..
sekali nye....ATM IS OUT OF SERVICE...

bolehhhhh tak....nak hanginnnnn...dan sebab tu le mungkin aku semput dan mengah2 semalammmmmm..........

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...