Monday, April 25, 2011

Berbaloi-baloi...

ha...macam tak best la kan..
kalo aku beria bagai nak rak promote kat org len..
suh g Pesta Buku tapi diri sendiri tak g kan..
tapi jangan risau..even aku tak promote kat sesape pun..
aku memang tetap akan pegi..
pasal Pesta Buku adalah agenda wajib untuk aku g every year..
ye la..ada sesetengah org..menunggu2 kedatangan Pc Fair..
tapi aku lak..of course la tertunggu2 Book Fair..
yeay!..
so hari sabtu lepas bersamaan 23 april 2011..
aku pun menjengahkan muka ke Pesta Buku di PWTC..
as usual..mesti la kene g keje dulu kan pagi tu..(damn!..tak suke!)..
then rase2 tahap selamat untuk melarikan diri..ape lagi..terus le berdesup kete ku ini ke PWTC..
on the way ke sane..tak jem sangat..tapi halfway hujan..
aku dah risau..
pasal aku selalu akan park kete kat The Mall nye parking..
then nak ke PWTC kan..harus la kene melintas jalan depan The Mall tu..kalo hujan..dah sah2 la kene bawak payung bagai..
tapi mujur la..hujan berenti di kala aku nak memulakan langkah keluar dari The Mall tu..
so berjalan la aku ngan cepat nye dan tahun ni memang plan nak pusing abis semua floor dan mencari pembelian yang berbaloi...
pengunjung tak yah cakap la..
memang ramai gile..
aku tengok kat luar PWTC tu..bersusun bas2 rombongan..
rombongan sekolah ade..rombongan uni ada..rombongan politeknik ada..rombongan IKm ada..
semua nye pun ada...
tapi quite interesting la kan..better mereka2 ni di dedahkan ngan pesta ilmu pengetahuan..
at least dapat menerapkan minat2 suke membaca ni..
ye la..ape gune jadi negara maju..mencapai wawasan 2020..tapi rakyat malas membaca..
membaca tu kan membuka minda kita..tak gitu?..

dan hasil dari pemusingan yang bagai nak rak di semua floor di Pesta Buku itu..
lihat la ape yang aku dapat..
ni la buku2 yang berjaya menarik perhatian aku..

ha...nampak tak buku ape yang aku beli tu?..
meh aku list down kan..
a) 7 Hari Mencintaiku - Siti Rosmizah
b) Sejam RM2.50 - Norhayati Berahim
c) The Doomsday Conspiracy + The Star Shine Down - Sidney Sheldon
d) Are You Afraid Of The Dark - Sidney Sheldon
e) Noda - Richie Rachman
f) KL..Di Mana Suamiku - Sri Diah
ada satu lagi tajuk..tapi aku dah lupe..

 kalo nak di ikutkan memang gile nak memilih buku2 kat sini..
dan kalo boleh sume pun nak di beli..
tapi kite kene la jgn alpa ye kengkawan..
mari buat pembelian mengikut budget yang ada..
kalo mengikut rasa..badan yang binasa..hehe...
ok tak ayat menyedapkan hati sendiri?



yang ni nampak skit cover depan buku2 yang aku beli..
so far..yang dah berjaya aku abis baca..adalah 7 har mencintaiku oleh Siti Rosmizah..
nanti aku buat book review ek..
tapi ape yang boleh aku cakap pasal buku ni..

SERIOUSLY BEST GILE!!!!

DAPATKAN SEGERA DI KEDAI2 BUKU BERDEKATAN ANDA..
tapi kalo g beli kat pesta buku..korang dapat less 20%..
cepat g beli !






No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...