Monday, April 4, 2011

Ape Perubahannya?

haa...ingat lagi tak entry aku hari tu?
ala yang pasal aku duk try makan Jus Hayat tu...
ingat tak?..

so far aku makan Jus Hayat everyday...
yang aku perasan...sistem pelawasan badan aku jadi agak lancar la...
kalo dulu sukar sikit aku ni nak membuang pepagi..
tapi sejak amalkan Jus Hayat ni...jgn kata pepagi..pepetang pun nak membuang..

dan kalo dulu...aku nak kene minum air masak bebanyak..
kalo nak sistem pelawasan aku ok...
tapi skang..dengan bantuan Jus hayat dan minum air masak..
alhamdulillah semuanya lancar...

cume satu je yang aku tak buat lagi...
tepek Jus Hayat kat muka untuk di jadikan masker...
ni pun atas saranan kawan aku tu..
dia kate..untuk muke lebih berseri...
tepek Jus Hayat kat muka...
buat cam masker...

baiklah..akan di amalkan..
so skang dah order next stock..
kite tunggu je la ye kemunculan nya..
hehe...

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...