Wednesday, November 30, 2011

Berbaloi-baloi

kan hari tu aku ade meroyan pasal book sale kan...so akhirnye hari yang di tunggu2 pun tiba..bak kate org tu,aku ala2 counting the days macam tunggu saat nak di nikahkan je. dah la penantian tu same tarikh ngan first day opening of Twilight:Breaking Dawn,so double celebration lak jadinye bile tibe hari yg di tunggu.memang excited gile bile tibe nye tarikh 24hb 11 2011.Twilight:Breaking Dawn aku settle dah tengok hari khamis,so next day nye aku gigih mintak half day ngan boss aku semata2 nak g ke Plaza South City tu..tempat di mane berlangsung nye event tu.

emm...memang murah2 gila buku nye,tapi selection x banyak.agak limited.tapi paham2 sendiri2 la kan,buku2 yg lebih dari yg first event nye.so memang x banyak sangat la selection.tapi yg best nye,eventhough penganjur kate condition buku macam teruk2 tapi surprisingly,x de la teruk sangat pun.still in good condition.naik rebeh bahu aku nak pegang buku semua bagai,nak memilih bagai..mujur org x ramai sangat.mungkin hari yg aku g tu hari org kerja,so x de la ramai sangat.

buku2 yg berjaya di pilih dan di beli.ok kan lagi condition nye?takde la teruk sangat pun.
so total pembelian aku that day adalah sebanyak rm50 je...untuk buku sebanyak 10 buah..ala dah name pun rm5 sebuah buku.memang rambang mata di buatnye.tapi last day event,baru di war2 kan pulak cakap,sape yg beli 20 buah buku,dapat free 10 buah buku.aku macam ok,kenape aku dh g dulu hari jumaat.
tapi x pe la,x de rezeki la tu name nye.but still I managed to save a lot of money la kan for a few months pasal dah banyak stok buku nih!.hehe...


=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...