Monday, December 16, 2013

Dah Nak Sampai Ke Penghujung

It's just around the corner je before we left 2013. Seriously terasa cepat kan masa berlalu. So far target dan azam tahun ni dah tercapai ke kawan-kawan?

Aku alhamdulillah..target nak kahwin tahun ni tercapai. Tu je la target terbesar tahun ni. Dan tercapai tu,,,syukurrrrrr!

So we will see what 2014 bring to us. 2014 pulak bakal bukak lembaran baru buat aku. InsyaAllah bulan 6 aku akan deliver my baby. Hopefully semuanya akan berjalan lancar dan sentiasa di permudahkan oleh-Nya. Nervous u'ollssss!

First time la katakan. Tak tahu nak expect apa. Aku cuma doa aku dan baby akan selamat.

Tak sabar nak tunggu baby keluar!.

=)

No comments:

Post a Comment

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...