Monday, March 4, 2013

Bunohan Menang Filem Terbaik FFM25

FFM 25 berlangsung hari Sabtu yang di acarakan oleh Erra Fazira dan Fahrin Ahmad. Aku pun x tengok dari mula. Tengok time dah hujung-hujung.

Sempat tengok time Faizal Hussein (Bunohan) menang Anugerah Pelakon Lelaki Terbaik, Maya Karin (Ombak Rindu) menang Anugerah Pelakon Wanita Terbaik dan sudah semestinya Bunohan selaku Filem Terbaik!



Bangga wehhh bila filem ni menang pasal aku gigih kot tengok filem ni kat wayang.

Aku rasa aku ada buat review pasal filem ni.

Jap cari arkib.


Bestt weh cerita ni. Sapa yang tak tengok lagi memang rugi!

Dan aku pun tumpang happy bila tahu Maya Karin menang Pelakon Wanita Terbaik. Aku memang minat gilooosss kat dia. Semua movie dia semua aku layan tengok kat pawagam. Cerita Anak Halal dan Pisau Cukur is antara fave movie yang aku suka tengok Maya Karin berlakon.



So congratulations to those yang menang!

Memang puas hati tengok senarai mereka yang menang!

=)



2 comments:

  1. Best ke cerita dia Wana...tak tengok pun...boleh try tengok ni!

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...