Friday, March 1, 2013

Ku Merindu




Dari dulu sampai sekarang..aku memang suka lagu ni.

Ingat tak lagu ni?


Melodi awal mula lagu ni menarik. Aku siap jadikan ringtone telefon dulu.


Sebenarnya tengah rindu Bib.


Tu yang teringat kat lagu ni


=)



Shah:
Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ella:
Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu…

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/08/lirik-ku-merindu-ella-ft-shah.html#ixzz2MGCpIJzN


5 comments:

  1. time lagu nie femos mmg bibir nie tak sudah nyanyi jerk. sbb lirik dia senang nk ingat ^^

    Promosi Sheshido Black Mask

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan..lirik nye senang sangat nak hafal.=)

      Delete
  2. suka jugak ngan lagu ni...lama tak dengar

    ReplyDelete

moh share idea kat sini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...